Місія Криворізького ліцею №127 з виховної роботи:
формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще власне життя і життя своєї країни.
- Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
- Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
- Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
- Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту здобувачів освіти та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проєктів соціального та благодійного напрямів.
- Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності дітей і підлітків.
- Впроваджувати оптимальні методи, форми, засоби, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ самоефективності; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху
- Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
- Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
- Пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
- Національно-патріотичне виховання.
- Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
- Культурологічне виховання.
- Організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, факультативну, дослідницьку та науково-пошукову діяльність.
- активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
- організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
- розвиток активності ліценїстів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позпшкільній діяльності;
- згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проєктах;
- соціальну захищеність і підтримку здобувачів освіти;
- співпрацю з дитячими молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;
- співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед учнівської молоді;
- концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.