Місія Криворізького ліцею №127 з виховної роботи:

формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще власне життя і життя своєї країни.

  • Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
  • Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
  • Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
  • Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту здобувачів освіти та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проєктів соціального та благодійного напрямів.
  • Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності дітей і підлітків.
  • Впроваджувати оптимальні методи, форми, засоби, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ самоефективності; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху
  • Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
  • Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
  • Пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
  • Національно-патріотичне виховання.
  • Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
  • Культурологічне виховання.
  • Організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, факультативну, дослідницьку та науково-пошукову діяльність.
  • активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
  • організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
  • розвиток активності ліценїстів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позпшкільній діяльності;
  • згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проєктах;
  • соціальну захищеність і підтримку здобувачів освіти;
  • співпрацю з дитячими молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;
  • співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед учнівської молоді;
  • концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.