Шкільна бібліотека – центр інформаційного та культурного розвитку дитини

Бібліотекар 
 

Бібліотека працює
з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00.

Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу

Бібліотечний фонд: 22075 примірників підручників, 7005 примірників художньої літератури.

Книга – чудове надбання людей, наш найкращий порадник і друг, вірна супутниця життя. Вона допомагає нам краще зрозуміти навколишню дійсність, вивчати досвід минулих поколінь. Шкільна бібліотека відіграє вирішальну роль у формуванні та розвитку читацьких інтересів учнів.

удосконалення культури читання та самостійної роботи з книгою;

виховання шанобливого ставлення до бібліотеки, книг як скарбниці людських знань;

виховання в учнів інформаційної культури, любові до книги;

інформаційне забезпечення вчителів та гімназистів новою літературою та періодичними виданнями, які надходять до бібліотеки;

розвиток пізнавальних інтересві та здібностей;

допомога вчителям та учням у роботі над рефератами, науковими роботами тощо;

впровадження інноваційних форм і методів роботи;

спільна робота бібліотекаря та вчителів із забезпечення учнів підручниками:

– організація видачі та прийому підручників;

– робота з боржниками;

– перевірка підручників.

Читання, один із важливих способів передачі знань і досвіду поколінь. Дуже важливо розуміти, що сімейне читання – це не просто читання дітям, але це ще й являється сімейним відпочинком.

Чудові традиції сімейного читання зароджуються в бібліотеці Криворізької гімназії №127. Тата і мами, бабусі і дідусі наших читачів також із задоволенням користуються послугами нашої бібліотеки. Нещодавно в читальному залі бібліотеки проходив день сімейного читання. До уваги дітей і батьків було представлено нові книжкові виставки «Почитаємо разом із мамою», «Що читали наші батьки». Відвідувачі познайомилися з новинками літератури. І школярі, і їхні батьки активно брали участь у літературній вікторині «Казковий калейдоскоп». Потім діти читали вірші, прислів’я та приказки про книгу. Всім було цікаво та весело.

“Хто багато читає, той багато знає”, – так кажуть у народі. І це правда. Книжка вчить, як на світі жить, книжка відповідає на безліч запитань і сама вміє запитувати. Щороку кількість читачів шкільної бібліотеки поповнюється новими любителями читання. Ось і цей рік не став винятком. До лав читачів приєдналися учні 2-х класів. Ми раді їх вітати з цією подією. А свято “Посвята в читачі” діти запам’ятають надовго, адже як чудово, коли вмієш читати, а скільки нового і цікавого можна дізнатися з книг!

Ми запрошуємо вас до бібліотеки, щоб разом подумати про читання ваших дітей, поговорити про кращі книги світової та вітчизняної літератури. Під час наших зустрічей ми намагатимемося відповісти на ваші запитання, розповісти про чудові традиції сімейного читання, про місце книги в сучасній сім’ї, про те, як книжка, прочитана разом, допомагає подружитися із власними дітьми. Щиро сподіваємося, що книга стане членом вашої сім’ї. 

   Чекаємо на вас!

23 січня 2014 р. відбувся Всеукраїнський вебінар для методистів  з бібліотечних фондів обласних управлінь (департаментів) освіти і науки, фахівців інститутів післядипломної педагогічної освіти, методистів науково-методичних центрів, бібліотекарів «Тенденції розвитку шкільних бібліотек в контексті інноваційного розвитку національної системи освіти».

У ході вебінару обговорювалися питання:

 «Пріоритетні напрямки діяльності шкільних бібліотек України»

 «Стратегія розвитку шкільних бібліотек України»

 «Аналіз   результатів вдосконалення діяльності шкільних бібліотек України»  (за підсумками   виконання наказу МОН України від 06.02.2012 № 111  «Про вдосконалення діяльності бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів»)

 «Сучасний погляд на шкільну бібліотеку»

 «Впровадження інноваційних форм роботи у діяльність  шкільних бібліотек»

 «Організаційні питання впровадження Інструкції про порядок комплектування та облік підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації»

Тенденції розвитку шкільних бібліотек в контексті інноваційного розвитку національної системи освіти