Гнатенко
Олена Іванівна
cоціальний педагог
Графік прийому: з понеділка по п’ятницю
Скринька довіри
Якщо вам потрібна допомога шкільного психолога – ви можете написати листа безпосередньо з нашого сайту.
Основні завдання психологічної служби
1. Забезпечення якісного психологічного супроводу навчально-виховного процесу;
2. Науково-методичне та практичне забезпечення корекційно-розвивальної та реабілітаційної роботи;
3. Орієнтація виховної роботи на психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, превентивну освіту, профілактику девіантної та ризикованої поведінки підлітків;
4. Здійснення психологічної реабілітації учнів, які зазнали різних форм насильства, були втягнуті в протиправні дії, наркоманію, незаконні види праці.
Згідно вище зазначених завдань, робота психологічної служби школи була спрямована на: психологічне забезпечення профорієнтаційного напрямку процесу навчання, розвиток емоційно-вольової, інтелектуальної, комунікативної сфери учнів, сприяння психологічному здоров’ю всіх учасників навчально-виховного процесу.
Робота психологічної служби спрямована на:
• роботу з педагогічними працівниками у атестаційний період та в рамках експерименту,
• організація роботи з першокласниками,
• організація роботи з учнями під час переходу з молодшої до середньої ланки школи,
• організація роботи з обдарованими учнями,
• організація роботи з важковиховуваними учнями,
• організація роботи з профільного та допрофільного навчання,
• організація роботи з попередження суїцідальних проявів та насильницьких дій,
• робота з класами, в рамках класно-узагальнюючого контролю за річним планом роботи школи,
• дослідження мотиваційної сфери учнів 5-11 класів, в рамках експерименту,
• робота, яка пов’язана з урегулюванням конфліктів,
• психопрофілактика та психоконсультаційна робота з учнями, батьками, вчителями,
• просвітницько-методична робота, накопичення та систематизація науково-методичних матеріалів.
В закладі створено профорієнтаційний куточок, постійно діє консультативний пункт для учнів і батьків з питань професійної орієнтації молоді.
2. Науково-методичне та практичне забезпечення корекційно-розвивальної та реабілітаційної роботи;
3. Орієнтація виховної роботи на психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, превентивну освіту, профілактику девіантної та ризикованої поведінки підлітків;
4. Здійснення психологічної реабілітації учнів, які зазнали різних форм насильства, були втягнуті в протиправні дії, наркоманію, незаконні види праці.
Згідно вище зазначених завдань, робота психологічної служби школи була спрямована на: психологічне забезпечення профорієнтаційного напрямку процесу навчання, розвиток емоційно-вольової, інтелектуальної, комунікативної сфери учнів, сприяння психологічному здоров’ю всіх учасників навчально-виховного процесу.
Робота психологічної служби спрямована на:
• роботу з педагогічними працівниками у атестаційний період та в рамках експерименту,
• організація роботи з першокласниками,
• організація роботи з учнями під час переходу з молодшої до середньої ланки школи,
• організація роботи з обдарованими учнями,
• організація роботи з важковиховуваними учнями,
• організація роботи з профільного та допрофільного навчання,
• організація роботи з попередження суїцідальних проявів та насильницьких дій,
• робота з класами, в рамках класно-узагальнюючого контролю за річним планом роботи школи,
• дослідження мотиваційної сфери учнів 5-11 класів, в рамках експерименту,
• робота, яка пов’язана з урегулюванням конфліктів,
• психопрофілактика та психоконсультаційна робота з учнями, батьками, вчителями,
• просвітницько-методична робота, накопичення та систематизація науково-методичних матеріалів.
В закладі створено профорієнтаційний куточок, постійно діє консультативний пункт для учнів і батьків з питань професійної орієнтації молоді.
Корисна література
Меновщиков В.Ю. – Психологическое консультирование
Мищенко Л.В. – Как преодолеть психотравму
Сборник материалов по профилактике и психотерапии
Робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період
Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей
Правила безпеки та можливості отримання допомоги в період конфлікту в Україні
Технологии психологической помощи в кризисных и чрезвычайных ситуациях
Посилання на відеоролики “Я маю право”
Мищенко Л.В. – Как преодолеть психотравму
Сборник материалов по профилактике и психотерапии
Робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період
Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей
Правила безпеки та можливості отримання допомоги в період конфлікту в Україні
Технологии психологической помощи в кризисных и чрезвычайных ситуациях
Посилання на відеоролики “Я маю право”
За інформацією представництва в Україні Міжнародної організації з міграції (МОМ) у рамках широкої програми відновлення, за підтримки Бюро у справах народонаселення, біженців та міграції Державного департаменту США у вересні 2020 року МОМ запустила безкоштовну “гарячу лінію” емоційної підтримки // телефон 0 800 211 444 //, у складі якої працюють десять психологів, готових допомогти членам громад впоратися їз психосоціальними проблемами, що виникають у результаті та посилюються пандемією COVID-19. Щоб допомогти подолати загальну стигму, пов’язану із пошуками психологічної підтримки, та підкреслити необхідність носіння маски долучаємось до інформаційної кампанії “Закривайтеся маскою, а не в собі”.
Про що варто знати дитині
Ювенальна превенція відділення поліції #6 Криворізького РУП звертається до дітей міста Кривого Рогу:
“Шановні діти, нарешті настав час теплої пори і всі Ви бажаєте проводити вільний час на свіжому повітрі, а саме в громадських місцях, чи то в парку, дитячих майданчиках, стадіонах тощо.
Наполегливо Вас просимо поводити себе чемно в громадських місцях, тим більше не дозволяти собі порушення громадського порядку і безпеки. Закликаємо Вас не вчиняти правопорушення, а саме , контролювати себе в місцях скупчення людей, тим більше, ні в якому разі не дозволяти собі висловлюватися нецензурною лайкою в громадських місцях(ст. 173 КУпАП), розпивати алкогольні напої(ст. 178 КУпАП) та курити тютюнові вироби(ст. 175-1 КУпАП)
- За вищевказані правопорушення на осіб віком від 16-ти до 18-ти років склається протокол за вчинення адміністративних правопорушень та матеріали справи направляються до суду
- За вчинення таких правопорушень особами віком до 16-ти років протокол про адміністративне правопорушення складається на Ваших батьків або осіб, які їх замінюють за невиконання батьківських обов’язків(ст.184 КУпАП) КУпАП
Шановні батьки, приділяйте більше уваги вихованню Ваших дітей, тому що, у разі вчинення Вашими дітьми правопорушень, відповідальність за які передбачена у вигляді штрафу, на Вас покладається обов’язок сплатити його за неї”.