Петрушина Лідія Іванівна
в.о. директора, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання "учитель-методист", відмінник освіти
Досвід учителя
Публікації:
Праця людей у степу. Охорона природи степів. Заповідник Асканія-Нова//Початкова школа і сучасність. – 2015. – №6(10) – С.45-47.
Модель медіаосвіти в сучасному навчальному закладі//Інноваційні технології навчання обдарованої молоді. Матеріали VI-ї Міжнародної науково-практичної конференції. – 3-4 грудня 2015 р., м. Київ. – С.141-145.
Назустріч здоров’ю//Здоров’я дітей, підлітків, молоді та здоров’язберігаючі технології в освіті. Матеріали регіональної науково-практичної конференції. – 6 квітня 2012 р.
Сонце світить на добрих людей//Розкажіть онуку. – 2009. – №15-16. – С.126-127.
Корисні копалини в рідному краї//Початкова освіта. – 2008. – №18(450). – С.27-30.
Виховне значення дидактичних ігор у вивченні математики//Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. Випуск 3. Том 1. – Кривий Ріг. – 2003.
Ігри та цікаві завдання з прислів’ями на уроках//Розкажіть онуку. – 2010. – №6. – С.41-49
Щасливий випадок. Дидактична гра//Розкажіть онуку. – 2010. – №6. – С.50-52.
Соколенко Олена Анатоліївна
вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Досвід учителя
Портфоліо
Науково-методичні проблема:
Застосування цифрових освітніх ресурсів на уроках в початковій
школі
Засоби стимулювання навчальної активності молодших школярів
Публікації:
Інтегровані уроки та їх роль у формуванні мовних знань і мовленнєвих умінь молодших школярів//Теорія і практика формування мовної особистості в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі. Збірник наукових праць. Випуск 4. – Кривий Ріг. – 2011. –С.123-127.
Формування мовної особистості молодшого школяра засобами аудіативних тренувальних вправ//Теорія і практика формування мовної особистості в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі. Збірник наукових праць. Випуск 4. – Кривий Ріг. – 2011. –С.117-122.
Розвиток мовленнєвих умінь учнів 4 класу засобами інтегрованих уроків в умовах компетентністного навчання//Формування творчої особистості в умовах кометентністної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 6. – Кривий Ріг. – 2013. –С.127-134.
Науково-методичні проблема:
Публікації:
Михайляк Тетяна Ігорівна
вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання "старший учитель"
Досвід учителя
Портфоліо
Науково-методичні проблема:
Інтеграція інформаційних і медіаосвітніх
технологій у початковій школі
Інтеграція елементів медіаосвіти в навчальні предмети початкової школи
Розвиток креативного потенціалу молодших школярів
Публікації:
Осінь щедра, осінь золотава!//Початкова школа і сучасність. – 2015. – №10(14). – С.25-26.
Науково-методичні проблема:
Публікації:
Насоненко Наталя Євгеніївна
вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання "старший учитель"
Досвід учителя
Портфоліо
Науково-методичні проблема: Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів
Публікації:
Бінарний урок з української та англійської мови, 2 клас.//Початкова школа і сучасність. – 2015. – №10(14). – С.22-23.
Інтегровані уроки та їх роль у формуванні мовних знань і мовленнєвих умінь молодших школярів//Теорія і практика формування мовної особистості в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі. Збірник наукових праць. Випуск 4. – Кривий Ріг. – 2011. –С.123-127.
Формування в учнів початкових класів вміння слухати і розуміти почуте//Теорія і практика формування мовної особистості в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі. Збірник наукових праць. Випуск 4. – Кривий Ріг. – 2011.
Збагачення словникового запасу молодших школярів синонімами як засіб увиразнення їх мовлення//Формування творчої особистості в умовах кометентністної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 6. – Кривий Ріг. – 2013.
Розвиток мовленнєвих умінь учнів 4 класу засобами інтегрованих уроків//Формування творчої особистості в умовах кометентністної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 7. – Кривий Ріг. – 2014.
Науково-методичні проблема: Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів
Публікації: