petrushina

Петрушина Лідія Іванівна

в.о. директора, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання "учитель-методист", відмінник освіти

Досвід учителя
Публікації:
  • Праця людей у степу. Охорона природи степів. Заповідник Асканія-Нова//Початкова школа і сучасність. – 2015. – №6(10) – С.45-47.
  • Модель медіаосвіти в сучасному навчальному закладі//Інноваційні технології навчання обдарованої молоді. Матеріали VI-ї Міжнародної науково-практичної конференції. – 3-4 грудня 2015 р., м. Київ. – С.141-145.
  • Назустріч здоров’ю//Здоров’я дітей, підлітків, молоді та здоров’язберігаючі технології в освіті. Матеріали регіональної науково-практичної конференції. – 6 квітня 2012 р.
  • Сонце світить на добрих людей//Розкажіть онуку. – 2009. – №15-16. – С.126-127.
  • Корисні копалини в рідному краї//Початкова освіта. – 2008. – №18(450). – С.27-30.
  • Виховне значення дидактичних ігор у вивченні математики//Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. Випуск 3. Том 1. – Кривий Ріг. – 2003.
  • Ігри та цікаві завдання з прислів’ями на уроках//Розкажіть онуку. – 2010. – №6. – С.41-49
  • Щасливий випадок. Дидактична гра//Розкажіть онуку. – 2010. – №6. – С.50-52.
  • ????????????????????????????????????

    Соколенко Олена Анатоліївна

    вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

    Досвід учителя
    Портфоліо
    Науково-методичні проблема:
  • Застосування цифрових освітніх ресурсів на уроках в початковій школі
  • Засоби стимулювання навчальної активності молодших школярів
    Публікації:
  • Інтегровані уроки та їх роль у формуванні мовних знань і мовленнєвих умінь молодших школярів//Теорія і практика формування мовної особистості в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі. Збірник наукових праць. Випуск 4. – Кривий Ріг. – 2011. –С.123-127.
  • Формування мовної особистості молодшого школяра засобами аудіативних тренувальних вправ//Теорія і практика формування мовної особистості в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі. Збірник наукових праць. Випуск 4. – Кривий Ріг. – 2011. –С.117-122.
  • Розвиток мовленнєвих умінь учнів 4 класу засобами інтегрованих уроків в умовах компетентністного навчання//Формування творчої особистості в умовах кометентністної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 6. – Кривий Ріг. – 2013. –С.127-134.
  • ????????????????????????????????????

    Насоненко Наталя Євгеніївна

    вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання "старший учитель"

    Досвід учителя
    Портфоліо
    Науково-методичні проблема: Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів
    Публікації:
  • Бінарний урок з української та англійської мови, 2 клас.//Початкова школа і сучасність. – 2015. – №10(14). – С.22-23.
  • Інтегровані уроки та їх роль у формуванні мовних знань і мовленнєвих умінь молодших школярів//Теорія і практика формування мовної особистості в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі. Збірник наукових праць. Випуск 4. – Кривий Ріг. – 2011. –С.123-127.
  • Формування в учнів початкових класів вміння слухати і розуміти почуте//Теорія і практика формування мовної особистості в умовах сучасних технологій навчання і виховання в загальноосвітніх закладах та вищій школі. Збірник наукових праць. Випуск 4. – Кривий Ріг. – 2011.
  • Збагачення словникового запасу молодших школярів синонімами як засіб увиразнення їх мовлення//Формування творчої особистості в умовах кометентністної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 6. – Кривий Ріг. – 2013.
  • Розвиток мовленнєвих умінь учнів 4 класу засобами інтегрованих уроків//Формування творчої особистості в умовах кометентністної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 7. – Кривий Ріг. – 2014.