Немає більш цікавого заняття, аніж поєднувати науку з творчістю. Цифровий світ надає для цього безліч можливостей. Десятикласники у віртуальних лабораторіях проводили фізичні досліди, створювали креативні колажі, конструювали меблі та проєктували будинки.
Випускники 9-х класів за допомогою програмування вчилися автоматизовувати процеси, які забирають багато часу та енергії: писали алгоритм перевірки своїх свідоцтв про здобуття базової середньої освіти на відповідність свідоцтву з відзнакою.
Ліцеїсти 5-х класів ділилися умінням створювати лепбуки. Книжки-складанки для них – це творчість, пізнання і дослідження нового. П’ятикласники вже звикли до практичного і творчого застосування здобутих знань. Тому до будь-якої задачі легко знаходять найбільш відповідний і простий розв’язок. Наприклад, як розмістити 16 дітей у три ряди порівну…