Люди будь-якого віку страшаться війни, конфлікту та стихійних лих.
Діти та молодь, які постраждали від стресу внаслідок війни, кризи чи переселення, часто мають труднощі з навчанням та шкільним життям. Вони переживають відчуття хаосу, втрату концентрації та погіршення пам’яті, що ускладнює їхнє навчання та підготовку домашнього завдання. Учителі відіграють ключову роль у сприянні відновленню учнів після надзвичайної ситуації. Аби допомогти дітям відновитися після пережитої війни чи кризи, спершу нам потрібно розуміти нормальні реакції на пережиті події та переживання.
Тому 29.08-30.08.2024 педагоги КЛ №127 взяли участь у тренінгу за Програмою покращення навчання у сфері психосоціальної підтримки від Норвезька рада у справах біженців в Україні. Щоб перетворити школу в «осередок відновлення» освітяни нашого закладу під керівництвом сертифікованих тренерів відпрацьовували методи зниження стресу та страху, встановлення відчуття стабільності та безпеки, заспокоєння та самоконтролю – легкі вправи для заспокоєння, які можна використовувати в рамках постійних занять у класі.