04 листопада 2019 року в Криворізькій гімназії №127 було проведено засідання педагогічної ради на тему: «Творчість класного керівника, вчителя: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів».
Метою зібрання стало: сприяння професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювання творчості класного керівника, який веде пошуки шляхів збагачення і розвитку змісту, форм і методів виховної роботи.
Чому ця тема така актуальна сьогодні? Нині особливо важливою стала проблема набуття здобувачами освіти творчого самостійного досвіду. Суспільству потрібна інтелектуальна, соціально-компетентна особистість, здатна самокритично мислити, творчо діяти, застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях, неординарно вирішувати проблеми, створювати нове. Згідно Концепції Нової української школи педагогіка партнерства – одна із ключових компетентностей, яка ґрунтується на принципах: гуманізму; творчого підходу до розвитку кожної особистості, взаєморозуміння; співдії та підтримки, усвідомленої особистої відповідальності за результати, розподіленого лідерства; соціального партнерства.
Лише в процесі спільної роботи вчителя, здобувача освіти та батьків над осмисленням ситуації чи проблеми можна отримати якісно новий результат.