Підсумки участі в інноваційному медіаосвітньому інтерактивному проєкті «Перегони котиків»

Восени 2020 року здобувачі освіти 9-В класу (класний керівник Вікторія Поліщук)  як учасники всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику», взяли участь в інноваційному медіаосвітньому інтерактивному проєкті соціальній онлайн-грі «Перегони котиків», розробленого в рамках курсу «Громадянська освіта» для 10-класників. Проєкт був спрямований на підготовку старшокласників до свідомого входження в політичну комунікацію. У ньому моделювалися президентські виборчі перегони в фантастичній країні Котоляндії. В ігровій формі інтернет-квестів та творчих конкурсів учасникам надавалася інформація про особливості виборчого процесу, обов’язки президента, особливості впливу політичної реклами, формувалися вміння захищатися від дезінформації при сприйманні образів медійних персон.

За активну участь у проєкті Криворізька гімназія №127 нагороджена подякою Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України, а найактивніші учасники отримали сертифікати.

bd89cf7f0430706c90b19637903132d7.th.jpg 3d72aef27f6df4cf0c7aca14262e37d2.th.jpg c536770bdfeb92f323b85dd97db9d006.th.jpg 587c401d27875dd62ba98687c7042050.th.jpg fe9b302be4644988a005ece504e6eb10.th.jpg e671e15c3594d18c5df7de9500ccb59f.th.jpg

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *