Атестація – це підсумок професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь, це новий етап на шляху до підняття учительського авторитету серед колег та здобувачів освіти, змога проявити власні здібності.
Досвід свідчить, що атестація відіграє основну роль у становленні, згуртуванні та вихованні творчого колективу. Під час атестації вивчаються професійні якості вчителя, його сильні та слабкі сторони, рівень загальної культури, створюються оптимальні умови для вивчення і впровадження педагогічного досвіду кращих учителів закладу освіти.
Заключним акордом атестації 2023 року в Криворізькому ліцеї №127 став творчий звіт педагогів, який пройшов в онлайн форматі.
Учителі презентували власний досвід, продемонстрували свої педагогічні знахідки.
Наталія Шилова, вчитель англійської мови, поділилася досвідом роботи над проблемою «Упровадження елементів медіаосвіти на уроках англійської мови», презентувала власний методичний посібник «Практичний посібник (розробки уроків) із використання різних видів медіаресурсів у процесі навчання англійської мови в освітньому закладі (із досвіду роботи)».
Вчитель початкових класів Тетяна Михайляк розповіла про участь в експериментальній діяльності за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику», поділилася власними наробками щодо інтеграції інформаційних і медіаосвітніх технологій у початкових класах.
Вікторія Артемова продемонструвала зразки використання інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання, що використовуються нею з метою на уроках математики. Показала, як можна взастосовувати платформи mozabook, GeoGebra, wordwall, інструмент http://rebus1.com для оптимізації освітнього процесу.
Молода вчителька англійської мови Анастасія Глушакова, яка працює над проблемою «Розвиток комунікативних здібностей здобувачів освіти на уроках англійської мови із застосуванням інтерактивних методик», ознайомила присутніх із вправами на розвиток критичного мислення, проєктними технологіями, що використовує під час освітнього процесу.